Административен регистър
Общ устройствен план
Индекс на качеството на въздуха
Национална телефонна линия за деца 116 111
Сигнали за неработещо улично осветление

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

04.11.2013

Община Севлиево обявява прием на документи за попълване на банка „Личен асистент“



ИЗИСКВАНИЯ КЪМ  КАНДИДАТИТЕ

ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА БАНКА ЛИЧЕН АСИСТЕНТ

За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, отговарящи на едно от следните изисквания:

  •  безработни лица;

 

  • трудово заети лица:  наети или самонаети, които  могат да извършват допълнителен почасов труд;

 

  • неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране - в трудоспособна възраст), които  могат да извършват допълнителен почасов труд;

 

  • Поощрява се включването на трудоспособни лица, които са т.нар. външни за семейството, с цел възможност за по-активно участие в социално-икономическия живот на зависимите членове на семейство, в което се полагат грижи за лице с трайно увреждане;

 

  • Кандидат за личен асистент може да бъде и член на семейството на кандидат-потребителя (син/дъщеря, родител/попечител/настойник, съпруг/а, съжителстващо на семейни начала лице, друг член на домакинството), който е в трудоспособна възраст.

 

  • За задоволяване на специфични потребности на хората с увреждания, би било добре да има кандидати за лични асистенти  - лица с помагащи професии, които  могат да извършват почасов труд.

 

Процесът на кандидатстване, оценка и класиране се извършва при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, възраст, етническа принадлежност и т.н. на кандидатите.

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ

  • документ за самоличност (копие);
  • автобиография;
  • свидетелство за съдимост;
  • служебна бележка, относно регистрация в Бюро по труда  (ако кандидатът е безработен);
  • служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
  • служебна бележка от образователната институция (ако кандидатът учи – редовно обучение);
  • пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
  • копие на сертификат/и за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти (или декларация - свободен текст, с описание на завършен обучителен курс);
  • пълномощно, за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата  - ако не се подава лично.

Документи се подават от 11 до 15 ноември 2013 г., от 08,00 ч. до 17,00 ч. в зала 109 на първият етаж в сградата на Общинска администрация.

Интервю с одобрените кандидати ще се проведе от 13 до 20 ноември 2013 г.

За повече информация тел. 0675/396-182           






« назад


Достъп за глухи лица
Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на   жилищния сграден фонд
I Love Bulgaria
Pr_grajdani
Pr_NPO
Pr_firmi