02.09.2022
В услугата "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище” бяха обхванати 37 деца. Ангажираните педагози за предоставяне на услугата разработиха подробен план-график за провеждане на лятното училище, включващ образователни елементи, комбинирани с интерактивни методи и игри, състезания и други творчески и познавателни дейности.
По време на работата в летните училища, специалисти от „Общностен център“ влязоха в класните стаи, за да разчупят училищните стереотипи и да направят адаптацията на децата по-плавна. Нелеката задача на екипа е свързана с представянето на по–сложни форми на интелектуална активност на бъдещите първокласници, облечена в социално приемливо поведение.
Преминаването от играта като средство за учене към структуриране в по–висша форма за обучение е предизвикателство за децата. С помощта на дидактични материали и методи за работа са отработвани разбирането и самосъзнанието, планирането и изучаването, взимането на решения и поемането на отговорност.
Родителите, с помощта на учителите и екипа на „Общностен център“, бяха ангажирани в процеса на адаптация на децата при формиране на новата социална роля- тази на ученик.
За провеждане на дейностите бяха осигурени учебни пособия и консумативи със средства по проекта. С цел подпомагане на родителите при постъпване на децата им в първи клас на всяко дете бяха предоставени ученически пособия - раници, тетрадки, моливи, боички, гланцови блокчета, пластилин и др.
« назад
УСПЕШНО ПРИКЛЮЧИ ЛЯТНОТО УЧИЛИЩЕ В СЕВЛИЕВО
В рамките на проект „Равен шанс за всички”, който се изпълнява по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие” бяха организирани 3 групи летни училища в ОУ" Васил Левски", село Шумата, ОУ "Христо Ботев", град Севлиево и ОУ "Свети Свети Кирил и Методий", село Душево.
В услугата "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище” бяха обхванати 37 деца. Ангажираните педагози за предоставяне на услугата разработиха подробен план-график за провеждане на лятното училище, включващ образователни елементи, комбинирани с интерактивни методи и игри, състезания и други творчески и познавателни дейности.
По време на работата в летните училища, специалисти от „Общностен център“ влязоха в класните стаи, за да разчупят училищните стереотипи и да направят адаптацията на децата по-плавна. Нелеката задача на екипа е свързана с представянето на по–сложни форми на интелектуална активност на бъдещите първокласници, облечена в социално приемливо поведение.
Преминаването от играта като средство за учене към структуриране в по–висша форма за обучение е предизвикателство за децата. С помощта на дидактични материали и методи за работа са отработвани разбирането и самосъзнанието, планирането и изучаването, взимането на решения и поемането на отговорност.
Родителите, с помощта на учителите и екипа на „Общностен център“, бяха ангажирани в процеса на адаптация на децата при формиране на новата социална роля- тази на ученик.
Те активно подкрепяха учителския авторитет, а това се усещаше като спокойна атмосфера в класната стая.
За провеждане на дейностите бяха осигурени учебни пособия и консумативи със средства по проекта. С цел подпомагане на родителите при постъпване на децата им в първи клас на всяко дете бяха предоставени ученически пособия - раници, тетрадки, моливи, боички, гланцови блокчета, пластилин и др.
« назад