Община Севлиево обявява прием на документи за подбор на персонал, във връзка с изпълнение на Административен договор №BG05M9OP001-6.002-158-C01 „Патронажна грижа + в община Севлиево”
ОБЯВЛЕНИЕ
Във връзка с изпълнение на Административен договор №BG05M9OP001-6.002-158-C01 „Патронажна грижа + в община Севлиево” по процедура BG05M9OP001-6.002 „Патронажна грижа +“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 година, Община Севлиево обявява прием на документи за подбор на персонал както следва:
-
По направление 1: Предоставяне на услугата „Патронажна грижа“ за предоставяне на интегрирана здравно-социална услуга:
- Информация за провеждане на процедурата за подбор за всички кандидати по направлението:
- Място на работа: Домашен социален патронаж – гр.Севлиево и в домовете на потребителите – град Севлиево и села на територията на общината.
- Характер на работата: Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за възрастни хора и лица с увреждания в техните домове; доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (закупени/заплатени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по проекта) на хора от следните целеви групи: хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19.
2.1. Община Севлиево набира следния персонал:
- Ръководител на услугата „Патронажна грижа“ – 1 позиция за 6-часов работен ден;
- Социален работник - 1 позиция за 8-часов работен ден;
- Психолог - 1 позиция за 8-часов работен ден;
- Медицински сестри – 2 позиции за 8-часов работен ден (или 4 позиции за 4-часов работен ден);
- Социален асистент - 9 позиции за 8-часов работен ден;
- Работник, доставки – 6 позиции за 8-часов работен ден;
- Шофьор – 1 позиция за 8-часов работен ден.
2.2. Основни ангажименти:
2.2.1. Ръководител на услугата: организира цялостната дейност по предоставяне на услугата; отговаря за планираните в направлението дейности и изпълнението им; утвърждава графиците на персонала; разрешава възникнали казуси по време на дейностите; предоставя ежемесечно информация на екипа по проекта във връзка с изпълнение на дейностите по „Патронажна грижа“;
2.2.2. Социален работник: разработва планове за организация на всички дейности в услугата; изготвя необходимите документи за функциониране на услугата, съгласно заложените дейности в „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”; изготвя графици за изпълнение на всички ангажирани в услугата; организира изготвяне на плановете за оценка на същите; поддържа професионални контакти с други институции във връзка с дейностите по предоставяне на услугата;
2.2.3. Психолог: извършва психологически консултации на потребителите; участва в изработването на индивидуални планове на потребителите; участва в мобилната работа на екипа; участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите;
2.2.4. Медицинска сестра: извършва предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите; извършване на дейности по промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура); извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”; извършва дейности по ресоциализация, реадаптация и рехабилитация; разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите; участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите; изпълнява мониторинг на всички предоставяни услуги в рамките на проекта съвместно със социалния работник; участва в мобилната работа на екипа. участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите;
2.2.5. Социални асистенти: извършва домашни посещения и дейности, съобразно изготвена оценка на потребностите по предварително изготвен график; съдейства за изготвянето на месечни графици по предоставяне на услугата; предоставяне на услуги за удовлетворяване на хигиенно-битови потребности като пазаруване, поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от ползвателите, помощ при поддържане на личната хигиена, придружаване извън дома, извършване на административни услуги и плащания, приготвяне на храна с продукти на потребителя и др.; подпомагане дейността на медицинските лица; отговаря за изпълнението на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост;
2.2.6. Работник, доставки: извършва закупуване и доставка до дома на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (закупени/заплатени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по проекта);
2.2.7. Шофьор: извършва превоз на персонала на услугата „Патронажна грижа“ за предоставяне на услугата в домовете, съгласно изготвен график, както и извън изготвения график - при необходимост; поддържа и обслужва предвидения за нуждите на дейността лек автомобил; докладва до ръководителя на услугата при техническа неизправност на автомобила.
3.Срок за предоставяне на услугата: до 21.07.2022 г.
4. Изисквания за заемане на длъжностите:
4.1. За длъжността ръководител на услугата:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен - „специалист”/„бакалавър”/ „магистър“;
- Специалност - „Социални дейности”; „Социална педагогика”, „Психология”, „Медицина” или друга специалност – здравен, стопански или хуманитарен профил;
- Професионален опит - 1 година;
- Необходими умения: Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения;
4.2. За длъжността социален работник в услугата:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен - „специалист”/„бакалавър”/ „магистър“;
- Специалност - „Социални дейности”; „Социална педагогика” или друга специалност –хуманитарен профил;
- Професионален опит – при наличие ще се счита за предимство;
- Необходими умения: Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения;
4.3. За длъжността „Медицинска сестра“:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен - „специалист”/„бакалавър”/ „магистър“;
- Специалност - „Медицинска сестра“, „Фелдшер“, „Акушерка“;
- Професионален опит - при наличие ще се счита за предимство;
- Необходими умения: Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип;
4.4. За длъжността психолог:
- Завършено висше образование;
- Образователно-квалификационна степен -„бакалавър”/ „магистър“;
- Специалност – „Психология“;
- Професионален опит– 1 година;
- Нагласи за работа с хора с увреждания и възрастни хора и взаимодействие с различни институции;
- Допълнителни квалификации и опит са предимство.
4.5. За длъжността социален асистент:
- Минимална образователна степен - основно образование;
- Професионален опит - не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;
- Желание, готовност и мотивация за работа с лица от целевите групи - хора с увреждания и с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
4.6. За длъжността работник, доставки:
- Минимална образователна степен - основно образование;
- Професионален опит - не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;
- Желание, готовност и мотивация за работа с лица от целевите групи - хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19.
4.6. За длъжността шофьор:
- Минимална образователна степен - средно образование;
- Трудов стаж – 1 година;
- Притежаване на свидетелство за управление на МПС, валидно за категория В;
- Нагласа за работа с мобилен екип, който ще предоставя услугата.
-
По направление 2: Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности.
- Информация за провеждане на процедурата за подбор за кандидати по направлението:
- Място на работа:социалните услуги, държавно делегирана дейност, в община Севлиево – град и населените места: Батошево, Добромирка, Стоките и Столът.
- Характер на работата: поддържа хигиената в помещенията на социалната услуга и дворните места, съгласно изискванията на РЗИ, извършва ежедневна дезинфекция на помещенията, сградата и всички необходими критични точки, извършва подмяна на спално бельо и др.
2.1. Община Севлиево набира следния персонал: Хигиенист – 37 позиции на 8-часов работен ден
2.2. Срок на изпълнение на дейностите: до 21.07.2022 г.
2.3. Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователна степен - начално образование;
- Професионален опит - не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;
- Желание, готовност и мотивация за работа в социални услуги, делегирани от държавата дейности.
- Начинът на провеждане на подбора на всички кандидати ще се осъществи на два етапа
- Оценка на допустимостта на кандидатите по документи;
- Провеждане на интервю с допуснатите кандидати по документи.
VI. Необходими документи:
• Заявление за кандидатстване – по образец;
• Професионална автобиография (CV);
• Копие от диплома за завършено образование;
• Копия на документи, удостоверяващи трудов стаж и/или опит в съответната сфера;
• Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства - по образец;
• Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./ - при наличието на такива;
• Копие на свидетелство за управление на МПС, категория B – за длъжността шофьор;
• Документ за самоличност за справка /при започване на работа/;
• Медицинско свидетелство за постъпване на работа /при започване на работа/;
• Удостоверение за банкова сметка /при започване на работа/.
Забележка: Документите по образец могат да бъдат получени в общинска администрация, стая 110, в сградата на Домашен социален патронаж (за кандидатите по Направление 1)– гр.Севлиево, както и изтеглени от сайта на Община Севлиево: www.sevlievo.bg раздел: ОБЯВИ, подраздел: КОНКУРСИ.
VII. Място за подаване на документите
гр. Севлиево, пл. „Свобода” №1, Община Севлиево – Център за административно обслужване (стая 110) или сканирани на е-mail: sevlievo@sevlievo.bg
телефон за справки: 0675 396 184, 0878 621 353; лице за контакти: Силвия Ангелова.
- Краен срок за подаване на документите: 17.00 ч. на 05.07.2021 г.
Забележка: Конкурсът за посочените длъжности ще се проведе в два етапа: Класиране по документи и събеседване с допуснатите до интервю кандидати. Целта на събеседването е да се установи мотивацията и нагласата на кандидатите за работа с целевата група. Списъкът на допуснатите до събеседване, както и датата, мястото и часът на провеждането му ще бъдат изнесени на информационното табло в общинска администрация и публикувани на интернет страницата на Общината на адрес: www.sevlievo.bg (ОБЯВИ/КОНКУРСИ) до 17.00 ч. на 06.07.2021 г.
1.1. Заявление - образец за длъжностите за услугата Патронажна грижа Дата на качване: 29.06.2021
1.2. Заявление - образец за длъжността Хигиенист Дата на качване: 29.06.2021
2. Автобиография - образец Дата на качване: 29.06.2021
3. Декларация - образец Дата на качване: 29.06.2021
« назад