Административен регистър
Общ устройствен план
Индекс на качеството на въздуха
Национална телефонна линия за деца 116 111
Сигнали за неработещо улично осветление

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

24.04.2020

НОВ СКЕНЕР Е НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ НА ПАЦИЕНТИТЕ НА МБАЛ „Д-Р СТОЙЧО ХРИСТОВ“



НОВ СКЕНЕР Е НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ НА ПАЦИЕНТИТЕ НА МБАЛ „Д-Р СТОЙЧО ХРИСТОВ“

 

 

В МБАЛ „Д-р Стойчо Христов“ бе доставен компютърният томограф (скенер), който беше закупен  в изпълнение на решение на Общинския съвет в Севлиево. Апаратът е 8-слайдов "Дженерал електрик" на стойност 119 800 лв. и тежи 1 800 кг. За транспортирането и доставката му в лечебното заведение помогнаха безвъзмездно специалисти по придвижване на едрогабаритни товари от фирмите "Ядки Детелина" и "Астрион".

 „Благодарим на всички, които ни подкрепят в нашата дейност и разбират важността на всичко, което правим“, коментира д-р Пламен Цеков – директор на МБАЛ „Д-р Стойчо Христов“. Директорът на лечебното заведение благодари лично и на кмета на Община Севлиево д-р Иван Иванов, който на място инспектира доставката на новото оборудване. 

Припомняме, че във връзка с усложнената епидемична обстановка МБАЛ „Д-р Стойчо Христов“ започна кампания за набиране на средства за закупуване на медикаменти, апаратура, тестове и предпазни средства - жизнено важни в борбата с коронавируса.

Всички, които имат възможност да помогнат, могат да направят дарение по сметката на МБАЛ „Д-р Стойчо Христов“: 

МБАЛ „Д-р Стойчо Христов“ ЕООД – град Севлиево

IBAN: BG29UNCR70001523516080

BIC: UNCRBGSF

Основание за плащане: Дарение

Адрес: гр. Севлиево, ул. „Стефан Пешев“ №147 

 

 

ЗА КОНТАКТ:

Д-р Пламен Цеков

Управител на МБАЛ „Д-р Стойчо Христов“ ЕООД – гр. Севлиево

тел.: +359 89 8508939

 

 

Снимки: Минчо Тодоров

 






« назад


Достъп за глухи лица
Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на   жилищния сграден фонд
I Love Bulgaria
Pr_grajdani
Pr_NPO
Pr_firmi