Община Севлиево обявява прием на документи за актуализиране списъка на ползвателите на социалните услуги „Личен асистент” и „Социален асистент”
ОБЯВА
Община Севлиево обявява прием на документи за актуализиране списъка на ползвателите на социалните услуги „Личен асистент”, „Социален асистент” и попълване на свободни места за потребители на двете услуги. Документите се подават от 21.05.2018 г. до 01.06.2018 г. в сградата на Домашен социален патронаж, гр. Севлиево, ул. «Устабашиев» №12. Лицата, които могат да кандидатстват за потребители на услугите са:
- Лица с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване;
- Хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване;
- Самотно живеещи тежко болни;
- Семейства на деца с увреждания;
Необходими са следните документи:
- Документ за самоличност (за справка); за дете - удостоверение за раждане (копие)
- Документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка)
- Валидно експертно решение на ТЕЛК/ /НЕЛК (копие); протокол от ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза или друг медицински документ, доказващ, че кандидатът е с ограничения или в невъзможност за самообслужване (копие);
- Декларация, че към момента на кандидатстването не ползва социална услуга „личен асистент”, „социален асистент” или „домашен помощник” по други национални програми или по програми, финансирани от други източници или по друг ред (в случай, че ползва към момента на подаването - лицето вписва данни за срока на услугата, по която е потребител)
- Пълномощно (свободен текст) за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата - когато не се подава лично.
ОБЯВА
Община Севлиево обявява прием на документи за набиране на лични социални асистенти за предоставяне на почасови социални услуги в Звено за услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж гр. Севлиево. Документите се подават от 21.05.2018 г. до 01.06.2018 г. в сградата на Домашен социален патронаж, гр. Севлиево, ул. «Устабашиев» №12.
Кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания:
- Да са пълнолетни български граждани;
- Да са завършили минимум основно образование;
- Да не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- Да имат мотивация и нагласа за работа в социалната сфера с хора с увреждания и възрастни хора.
Необходими са следните документи:
- Заявление за кандидатстване (по образец);
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография;
- Документи за придобитата образователна степен и съотносима за длъжностите квалификация (копие) или Удостоверения за преминато обучение (копие);
- Служебна бележка от Бюро по труда;
- Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);
- Пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
« назад