Внедряване на модела CAF в Общинска администрация – Севлиево
Общинска администрация – Севлиево е една от 19-те общински администрации в България, в които ще бъде внедрен европейския модел за самооценка CAF.
Проектът ще се реализира в рамките на Оперативна програма „Добро управление“ с бенефициент Института по публична администрация (ИПА). Критериите за избор на кандидатите са определени от Министерски съвет и са публикувани на интернет страницата на ИПА в секция „Новини“.
Проектът ще обхване общо 48 администрации на различни нива – министерства, областни администрации, агенции и общини. Очаква се процесът на внедряване да стартира в началото на 2017 г.
CAF е инструмент за цялостно управление на качеството, който е разработен специално за публичния сектор и неговото прилагане има за цел да повишава качеството на управлението и организацията на работа на администрацията на всички нива.
Въвежда се в изпълнение на Стратегията за развитие на държавната администрация 2014 – 2020 г., Пътната карта за нейното изпълнение и приетия от Съвета за административна реформа План за действие за въвеждане, поддържане и развитие на съвременни системи за управление.
« назад