Обучиха кметовете от селата да предоставят ефективни административни услуги
Новоизбраните кметове и кметски наместници от община Севлиево участваха в обучение за оптимизиране на работния процес. Форумът откри кметът на Севлиево д-р Иван Иванов, който сподели, че желанието на общинското ръководство е да се повишат знанията и уменията на хората, които предлагат административни услуги в малките населени места. Д-р Иванов съобщи, че от новата година ще има редовни срещи с кметовете и кметските наместници. „Всеки последен петък на месеца от 9:00 часа ще правим работни срещи, на които ще присъстват заместник-кметовете и служители от администрацията“, каза Иванов. По думите му така значително ще се облекчи работният процес по селата и ще се подобри координация с населените места.
Д-р Иванов информира още, че предстои стартирането на европейски програми за обучение и заетост на млади хора до 29 години и на възрастни над тази граница. „Можем да назначим по няколко работници във всяко село“, каза кметът и поясни, че за да бъдат наети хората трябва да са регистрирани в Бюрото по труда.
Основните акценти в обучението днес бяха задълженията, които са свързани с нотариалната дейност, административното обслужване и нормативните изисквания по Закона за гражданската регистрация. Лектори на обучението бяха Секретарят на община Севлиево Румяна Дъчева и ръководителят на ТЗ „ГРАО“ и Елена Чакалова.
« назад