Стартира проектът „Повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Севлиево“
В края на миналата седмица бе подписан договорът за изпълнение на дейностите по проект „Повишаване квалификацията на служителите в Община Севлиево“, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет“ 2007-2013 г.
Съгласно изискванията фирмата изпълнител Сдружение „Социална подкрепа и информация“ ще проведе поредица от обучения за служителите от общинската администрация, кметовете и кметските наместници, и специалистите „Приходи от населението по кметствата“. Първото обучение е на тема „Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация“. То ще се проведе на групи за периода от 9 до 14 юни 2015 г. Следващите два модула „Работа със специфични групи граждани“ и „Тълкуване и прилагане на законодателството в местното самоуправление“ ще бъдат реализирани до края на следващия месец, когато е и крайният срок за приключването на проекта.
Обученията са задължителни елементи в държавната и общинската администрация, за да се повишено нивото на компетентност и развитие в пряката работа на служителите. Проектът дава една добра възможност чрез Оперативна програма „Административен капацитет“ 2007-2013 г. да се подобри качеството на обслужване на гражданите.
« назад